ÎNTREBĂRI GENERALE
1. Ce este site-ul rabotniki.md?
Site-ul rabotniki.md este un site pentru R. Moldova, care ajută Clienții particulari să găsească Muncitori în construcții, iar pe Muncitorii din construcții îi ajută să primească comenzi noi și să facă profit. De asemenea și Clienții și Muncitorii în construcții pot să urmărească prețurile pentru toate tipurile de lucrări în R.. Moldova. Clienților, acest fapt le ajută să negocieze, iar Muncitorilor în construcții să formeze prețul de piață pentru serviciile sale. Mai detaliat despre site puteți citi în secțiunea Despre proiect.
2. Care sunt sancțiunile pentru încălcarea regulilor?
Nu facem atențienție la încălcările minore și unice, nu acordăm atenție.
Pentru încălcări repetate și grave se prevede blocarea contului, atât integral, cât și parțial.
În cazurile de blocare parțială, toate mesajele de ieșire sunt blocate. În cazul în care nu vom verifica totul, nu vom acționa prompt în privința celor ce încalcă Regulamentul, nu vom bloca infractorii și utilizatorii nedoriti, peste jumătate de an site-ul se va transforma fără să observăm într-o „gunoiște de publicitate”. O astfel de cale tristă au urmat deja multe site-uri. Contingentul site-ului nostru este, de asemenea, foarte specific și Dvs. trebuie să înțelegeți cu cine suntem obligați să colaborăm. Constructorii sunt adesea un conglomerat de limbaj necenzurat, lipsă de politețe și lipsă de cultură.
3. Cum să vă contactăm?
Ca și în cazul tuturor proiectelor populare de pe rețeaua de internet, avem un serviciu de asistență online pentru utilizatori. Puteți contacta administratorii site-ului prin formularul de feedback. În primii cinci ani, am oferit consultații telefonice, dar, din păcate, industria construcțiilor este de un așa tip că angajații noștri erau nevoiți să primească în fiecare zi sute de apeluri care nu erau legate direct de activitatea site-ului. Prin urmare, la atingerea „pragului” de 100.000 de utilizatori înregistrați, am fost forțați să trecem complet la un sistem de asistență online în scris.
Contact pentru presă și PR: info@rabotniki.md
4. Am uitat parola mea.
Administratorii site-ului nu au acces la parolele utilizatorilor. Dvs. să restaurați parola prin intermediului contului Dvs. personal.
5. De ce nu pot vizualiza numărul de telefon ale meșterilor?
Pentru a căutarea constructorilor trebuie să creați o ofertă. De asemenea, puteți scrie mesaje private destinate constructorilor. Afișăm doar un număr de telefon pe zi. Am făcut această restricție în legătură cu tentative zilnice de a ne sustrage baza de date de maeștri pentru distribuiri publicitare.
6. Când va fi publicată comanda mea?
Toate comenzile sunt verificate în particular înainte de a fi publicate. În timpul programului de lucru între orele 9.00 și 18.00, verificarea nu durează mai puțin de 15 minute. În weekend, orele matinale și seara nu mai mult de o oră. Dar iată noaptea dormim, scuze :-)
7. Sunt limite de publicare a comenzilor?
Diverse comenzi pot fi publicate fără restricții. O singură comandă poate fi publicată o singură dată. Apoi comanda poate fi ridicată în contul Dvs. (secțiunea solicitările mele). Copiile repetate ale aceleiași comenzi nu sunt publicate.
8. De ce comanda mea nu apare pe site după publicare?
Motivul principal este o încălcare a Regulamentului site-ului nostru. Cel mai des, este vorba de încercări de publicitate ascunsă, de recrutare de oameni, de recrutare de muncitori pentru străinătate, de recrutare de oameni pentru lucrul la „blocurile multietajate” sau șantiere mari.
9. Am găsit deja muncitori, dar primesc în continuare apeluri și mesaje
Accesați „contul persona – solicitările mele” și setați statutul comenzii Dvs. „ÎNCHIS”
10. Cum să selectați un meșter pe site-ul Dvs. ?
Dacă sunteți contactat, verificați ce adresă are meșterul pe site-ul nostru web. Dacă nu este pe site-ul nostru, spuneți-i „la revedere”, pentru că nu este clar cine vă contactează.
Când l-ați identificat pe meșter, în primul rând acordați atenție recenziilor. Toate recenziile de pe site sunt adevărate, urmărim și ștergem recenziile pe care maeștrii încearcă să le redijeze„singuri”.Este important să atrageți atenția la statutul de „Meșter verificat”, ceea ce semnifică că persoana din fotografie a indicat numele adevărat pe pagina sa.
Faceți atenție la faptul de cât timp este înregistrată o persoană pe site-ul nostru web și când a fost pe acesta pentru ultima oară. Asigurați-vă că vă verificați telefonul prin Google. Precizați în corespondența cu meșterul care va lucra special pentru Dvs. pe șantier dacă nu cumva intenționează să vă „transmită altcuiva”?
11. Sfătuiți-ne cum în genere să colaborăm corect cu meșterii?
Sperăm că sfaturile noastre vor contribui la evitarea situațiilor problematice.
1. Pentru un volum mare de lucru, încheiați un contract în formă scrisă. În orice aparență și formă. Acesta ste necesar nu pentru ca să vă judecați, ci pentru ca cele două părți să înțeleagă ce își cerințe au una față de cealaltă. Meșterul poate înscrie pur și simplu numele său și datele pașaportului în contract, la fel ca și Dvs. și să îl semnați. Dacă vor fi prezente semnături a doi martori pentru a încheierea contractului, în general este perfect.
2. Transmiterea mijloacelor bănești în bază de recipisă. Literal, o singură frază: Subsemnatul, „cutare”, am primit „atât”, pe data „cutare” pentru „cutare servicii”.
3. Precizați clar volumul de lucrări, condițiile de muncă și de plată, doleanțele cu privire la calitate.
4. Nici un fel de plăți în avans persoanelor necunoscute.
Nu uitați că și meșterii sunt înșelați și de clienți, de aceea recomandăm o opțiune de compromis pentru ambele părți - plata serviciilor în rate. Prima achitare poate fi chiar și pe zi.
5. Încercați să păstrați corespondența în rețele de mesagerie precum Viber, ulterior poate fi utilă în caz de dezacord.
6. Dacă furnizați meșterilor unelte, materiale de construcție scumpe și îi lăsați singuri să muncească, nu vă sfiiți să cereți o carte de identitate și să înregistrați datele acestora. Amintiți-vă că o persoană cinstită nu are nimic de ascuns. Eu de obicei, îl pe a prezint pe al meu și le cer să mi-l prezinte și ei.
7. Cereți meșterului să vă prezinte exemple din lucrările sale. Fiecare meșter adevărat are ce să vă prezinte. În orice caz, acordați atenție reacției sale la o astfel de solicitare. Dacă meșterul încearcă să se eschiveze, cu siguranțătrebuie să evitați colaborarea cu acesta.
8. În cazul în care meșterul solicită achitarea deplasării la șantierul Dvs pentru consultare - acest lucru este normal. Dvs. personal ați merge undeva , așa pur și simplu gratuit? O altă întrebare este faptul că suma solicitată ar trebui să acopere pur și simplu costurile de transport și timpul petrecut: 100-200 lei.
10. Cele mai frecvente cauze ale dezacordului - sunt micile detalii care nu sunt incluse în devizul estimativ și în acord. Negociazăți de la bun început:
- cine descarcă materiale
- cine cară materiale grele
- cine achită energia electrică care se consumă în timpul unui șantier îndelungat
- Poate să locuiască meșterul pe șantierul care este în reparație
- Poate să locuiască familia meșterului formată din „6 copii, soacră, nepoți și cumătru” pe șantierul care este în reparație
- cine scoate gunoiul și unde se este dus acesta
- cine face curățenie pe șantier după reparație
- orele de lucru permise în apartament
- cum sunt achitate solicitările: „nu este suficient gips-carton, piața este în apropiere, le cărați singur”
12. De ce contul meu a fost blocat?
Singurul motiv: încălcarea Normelor de utilizare a site-ului.
Principalele motive pentru care se blochează sunt trimiterea de mesaje publicitare sau crearea de comenzi fictive.
Motivul 1: încălcarea Normelor de utilizare a site-ului și blocarea automată pentru o zi. Motivul blocării este trimiterea aceluiași tip de mesaje publicitare în corespondență privată. Vă veți putea conecta la contul dvs., dar nu veți putea urmări contacte pe site și nimeni nu vă va vedea mesajele.
Motivul 2: încălcarea Normelor de utilizare a site-ului și blocarea manuală. Vă veți putea conecta la contul dvs., dar nu veți putea urmări contacte pe site și nimeni nu vă va vedea mesajele.
Motivul 3: încălcarea grosolană sau repetată a Normelor. Contul este complet blocat. Serviciul de asistență nu răspunde la întrebări. Acest tip de blocare este utilizat în cazuri extreme față de escroci, utilizatori necorespunzători, persoane care dăunează site-ului nostru. Când aplicăm acest blocaj, avem dovezi tehnice cu privire la încălcarea Normelor.
13. Din ce cauză contactele mele sunt șterse la publicarea Comenzii?
Pentru contacte sunt destinate câmpuri speciale. Publicarea contactelor în textul comenzii nu este admisă
14. Cum să îmi șterg profilul?
Este necesar să scrieți administratorului site-ului, iar profilul dvs. va fi șters după 14 zile. De ce nu imediat? Vrem să ne asigurăm că Antreprenorul nu încearcă să se ascundă de Client după o situație de conflict. Rețineți că crearea unui cont nou pe același număr de telefon nu va fi posibilă.
15. De ce există o limită la vizualizarea numerelor de telefon ale clienților pe zi?
Aici, trebuie să le mulțumiți intermediarilor care au început să fure în mod activ comenzile de pe site-ul nostru cu scopul vânzării și pentru vânzătorii de materiale. Datorită lor, a apărut această limită . În același timp, aceste limite nu se aplică maeștrilor obișnuiți, deoarece 99,9% din meșterii noștri comunică cu clienții prin mesaje private și vizualizează nu mai mult de 20 de numere de telefon ale clienților pe Săptămână.
16. Cum puteți schimba numărul de telefon, numele, prenumele sau imaginea?
Acest lucru poate fi făcut doar de administratorul site-ului la solicitarea dvs.
17. Sfătuiți-ne cum să obținem un număr maxim de comenzi pe site-ul Dvs.?
Am pregătit aceste sfaturi pe baza unui studiu al activității multor meșteri pe o durată de cinci ani.
1. Completați cât mai multe informații despre Dvs. : CV-ul, fotografii ale lucrărilor, listele de prețuri, descrierea Dvs. pe site.
2. Actualizați listele de prețuri cel puțin o dată pe lună, iar sistemul nostru vă va plasa în clasamentul pe poziții ma înalte decât alți meșteri.
3. Nu răspundeți clienților cu expresii standard precum ar fi „Suntem o super echipă de tencuieli. contactați-ne și vom negocia”. Adresați-vă clientului pe nume și dați-i de înțeles în text că i-ați acordat atenție și ați fost interesant de comanda acestuia.
4. Ocupați primele poziții în registrul meșterilor.
5. Cereți clientului să vă lase o recenzie după finalizarea lucrărilor, acest lucru este foarte important.
6. Fii politicos și scrie fără greșeli ortografice, inspiră încredere în tine.
7. Aflați de la bun început detaliile comenzii pentru a nu pierde timpul în zadar.
8. Țineți „la îndemână” zeci de șantiere realizate de dvs. Propuneți clientului să vizualizeze exemple de lucrări. Acesta este un argument foarte convingător.